forever together

forever together
Happy ;p)

Sunday, May 10, 2009

The Latest E.L.I.Z.A jeng..jeng...jeng...










Sesungguhnya..hanya TUHAN yg tau apa perasaan aku waktu rambot jadi mcam MINAH REMPIT..


Elok lepas jer..aku potong rambot..kat salon tuh tak da lah aku menanagis..tahan air mata IDA dari meleleh kat kedai anty ..lepas jer aku masuk dalam kereta...aku terus pecut pulang...lari masuk dalam bilik..menangis...iskiskisk..sungguh tragis bukan???Lepas tuh mak balik umah dari kedai dgn angah n along...aku terus turun peluk mak dengan along..aku kata anty salah potong...tak boleh blah sungguh tingkah laku aku.tapi aku apa pedulik...lantaklah,,,


kakak2 aku sume mayakat aku kata rambot mcm minah rempit...aku lagik lah menangis padahal memang betul pun..adek aku..Ima jer..pujuk aku...tak sangka betul baek gak kau erk ima....aku ingat evil macam akak2 kau yg 2 org tu gak...lama2..aku get used to it (dgn ra,bot aku)....biar lah ..apa org nak kata..nanti rambot nih tumbuh gak..anuar selalu sedapkan ati aku..ok tuh ida....lama2 tumbuh lah...Tq senagkan ati i...


p/s : waktu rambot jadi mcm nih..aku rasa macam nak pakai tudung jer..tapi pakai tudung sbb rambot bughok buat apa...tak ikhlas kan..tapi aku berazam..satu hari aku pakai gak tudung..

2 message:

Zahidah Zainal said...

weyh
santek lah 2
kau nih!
e dush2
nape nanges lol
sengal!
hahahaha
cantek2
cm nakal
hee

eliza nurul aida said...

hehehe...aku mana penah rambot pendek..dulu waktu digosipkan lesbo dgn kau pun aku berambot panjang..kan???....

mcm sengal jerk nangis...hhahahaha...nask dah jadik bubur,,,