forever together

forever together
Happy ;p)

Sunday, May 10, 2009

Afta ``B.E.F.O.R.E ``


Inilah hasil aku selepas aku mengunting rambot..tapi ini bukanlah pengakhiran cerita....dari rambot aku panjang tuh..aku potong sependek paras bahu..ok lah..memang aku rasakan ok..kekadang nak `bertukar imej` heheh...cume aku kurang biasa..seperti aku cakap tadik lah..aku dah bisa berambot panjang,...

Nak dijadikan cerita..aku rasa rambot bawah tuh kembang,,,tapi aku pedulik apa sebab aku tak sanggup potong lagi...adek2..mak aku suma aku kata kembang....aku gtau nuar..dia kata ok lah mcam budak2 sikit...tapi stil bawah kembang...mule2 lantak lah..kembang pun kembanglah...


Lepas jer balik kerja dengan kondifannya aku memandu pulang kereta aku kt sentul..umah aku lah..tapi tak terus balik umah...pergi memecut laju kereta aku kat tempat salon anuty yg potong ra,bot aku..sebab famili aku dah bisa dengan kedai dia..aku cakap lah dgn anty tuh..aku nak rambot nih dinipis kan..agaknya dia tak paham bahasa Hitech aku..(guna bahasa melayu)..aku ingat dia paham..dia kata ok..


alih2 jadi mcam rambot MAT REMPIT!!!!!!BODOH!!!!! aku mintak lain..lain aku dapat...aku nak rambot dengan panjang yg sama...tapi just nipiskan jer...bengong tol anty tuh....


korg tengok lah..apa jadi hasilnyer selepas aku gunting rambot.....Vvrroom vvrroomm..MINAH REMPIT DATANG NIH...


P/S : jgn ketawa tau....tengok..senyum dah gelak senyap2 dan sorang2....Shhhsshhhh




2 message:

Baybee Laydee said...

hahaha
nape tbe2 potong rambut nih?
adeh

E.L.I.Z.A said...

sebab...kesengalan terserlah..hahahaha....